vineri, 10 decembrie 2010

We are back togheter..

Stateam de vorba cu o amica pe scara,special sa il mai vad inca odata..Era vineri,stiam ca tot weekendul nu il mai vedeam..si imi va fi dor..

Timpul trecea,trebuia sa ne ducem la ora de mult,dar inca il asteptam..si a venit.Iar atunci am vrut sa plec spre clasa,dar nu ma lasa sa trec.
Ma luat in brate,vroiam sa par indiferenta si ii dadeam niste replici dure,el nu se lasa si vroia sa ma sarute..nu am acceptat prima oara,nu vroiam sa cedez,chiar daca muream de nerabdare,sa il strang in brate,sa il sarut ,pt ca nu o mai facusem de mult..
Dorul ma cuprinse..si am cedat,nu eram sigura daca e bine ce fac.Dar am riscat..si in continuare imi asum un risc destul de mare,deoarece a urmat o conversatie,o conversatie care ma facut sa cedez ,chiar daca imi propusesem sa nu fac asta.
Si dupa tot,l-am iertat..nu stiu daca e bine,presimt ca nu,dar va fi ultima oara.

Un comentariu: